A290 Beta - Kendinizi Laurent Hurgon’a bırakın - Alpine

A290_β - KENDİNİZİ Laurent Hurgon’a bırakın

A290_β’NIN SIRLARI TEST SÜRÜŞÜ SONRASI ORTAYA ÇIKTI

Alpine A290_β’nın özenle tasarlanmış şasisi, düşük ve orta hızlardaki yerinde duramayan karakteriyle dinamik bir deneyim sunarak heyecanın her zerresini hissetmenizi sağlıyor.

Heyecana teslim olun: Her anın unutulmaz duygular alevlendirmesine izin verin.

Youtube videoyu görüntülemek için lütfen çerezlere izin verin. İzin Verin.

PROTOTİPTEN YOLA UYGUN ARACA

HEYECAN DOLU SÜRÜŞ DENEYİMİ

“Öncelikli odak noktam, aracın çeşitli koşullarda genel kararlılığını sağlamak oldu. Asistan sisteminin ince ayarını yapmaya ve entegrasyonunu tekrar tekrar ayarlayıp iyileştirmeye önemli ölçüde zaman harcadık. Bu aracın sürüş deneyimini optimize etmek için ana silindirlerde özen gerektiren değişiklikler yaptık.”

“Bu ince ayar sayesinde, gelecek modellerde yapabileceklerimize dair bir adım atmış olduk.”
A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine

ÇEVİKLİK VE DENGE

"A290_β’nın tasarımı birçok temel yol tutuş unsuruna dikkat çekiyor. Aracın dengesine büyük özen gösterilerek hassas ağırlık aktarımları sağlandı ve son derece hassas bir sürüş hissi ortaya çıkarılmış oldu.

 

Ayrıca araç, yarış arabalarında bulunan sistemleri hatırlatan, ön ve arka arasında ayarlanabilir fren dağılımına olanak tanıyan birden fazla ABS sistemiyle donatıldı."

“Gelecekteki araçlarımız için gerçek bir teknoloji laboratuvarı görevi gören A290_β, çekişi en üst düzeye çıkarırken kontrollü drift’ler sağlamak için Aktif Tork Vektörleme kullanıyor.”

A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine
Pedallar
A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine
Kokpit
A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine
Direksiyon
“A290_β’yı eğlenceli ve çok yönlü bir otomobil yapma odağıyla geliştirdik.”
A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine
A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine

OVERTAKE: FORMULA 1® HEYECANI HER YANI SARDI

"Doğrudan Formula 1®’den ilham alarak, OV (OVertake) düğmesini anında tork ve güç artışı sağlayacak şekilde kalibre ettik. Buradaki bir diğer odak noktamız müşterilerin, sürücülerin ve gazetecilerin ihtiyaçlarını karşılayarak prosedürde optimum kullanılabilirlik için ince ayarlar yapmak oldu."

ZORLUKLARI AŞARKEN MÜKEMMELİKTEN TAVİZ VERMEDİK

"Önden çekişli bir araçta güç aktarımı en büyük zorluğu oluşturuyordu."

"En büyük gayretimiz tekerlek kaymasını en aza indirerek artırılmış bir sürüş hissi yaratmaktı. Optimum çekiş için tork yönetiminde ince ayarlar yaparken büyük çaba sarf ettik.


Geliştirme çalışmalarımızın %70’ini, kontrollü kayma ve tork yönetiminin mükemmel dengesini kurmak ve heyecan verici bir deneyim için güç aktarımını en üst düzeye çıkarmak oluşturdu."

A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine

TEST SÜRÜCÜSÜ

BİR HASSASİYET ÇALIŞMASI

"A290_β’nın geliştirilmesinde benim rolüm önemli sorumluluklar içeriyordu. Şasiye ince ayar yapmanın yanı sıra süspansiyonu, frenleri ve aracın genel dengesini optimize etmekle görevlendirildim."

Aydınlatıcı BİR DENEYİM

"Çift motor tertibatını göz önünde bulundurarak tork yönetimi zorluğunu benzersiz bir kısıtlamayla aştık.

 

Projeye her zamanki titizliğimizle yaklaşarak araçta kuru, ıslak ve yüksek hız senaryoları da dahil olmak üzere çeşitli koşullara yönelik ince ayarları başarıyla uyguladık."

A290 beta - Laurent Hurgon - Alpine

Yarışa devam EDİN